Day 04 - A song that makes you sad.


Svårt att hitta. Oftast är jag redan ledsen när jag lyssnar på låtar och det är inte många som gör mig ledsen. Men det finns en som alltid får mig att bli sorgsen.
Antony and the Johnsons - Hope There's Someone

kärlek.

There's a ghost on the horizon
When I go to bed
How can I fall asleep at night?
How will I rest my head?
Oh I'm scared of the middle place
Between light and nowhere
I don't want to be the one
Left in there
Left in there


Den här listan är rolig :D


Kommentarer
Postat av: Sofia Vienna

svar: Han bor här i stockholm med sin fästmö (!) och pluggar på KTH. Kommer aldrig ihåg vad det är han pluggar, han har sagt det säkert 1000 gånger. Det är något teknik aktikt och därför lägger jag det inte på hjärnan ;)

2010-05-02 @ 23:02:36
URL: http://sofiavienna.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0