Rädsla.


Har kommit fram till att jag har tre saker jag är rädd för med Tokyoresan. En blandning av paranoia och annat :P

1. Rädd för att planet ska störta när jag åker dit. Har inte flugit sedan jag var 13 år gammal. Meeen störtar det så är det medan jag är på väg till Tokyo mina drömmars stad. Dör i flykten! Hell yeah!!!

2. Rädd för att det ska bli en gigantisk jävla jordbävning eftersom Tokyo ligger mitt i centrum för massa jordbävningar. Det kommer ju vara många små jordbävningar men när jag är där kommer det säkert en stor så alla hus rasar och jag dör. Men då dör jag iaf I Tokyo mina drömmars stad! Dör i drömmen! Hell yeah!!!!

3. Rädd för att min studieskuld kommer bita mig i röven senare. Men det hoppas jag är värt det! För jag kommer ha åkt till mina drömmars stad, levt där och ha så jävla kul. Hell yeah!!!!

Jag är inte det minsta rädd för att gå vilse, kommer inte känna någon i den stora staden men det är jag inte det minsta rädd för, är inte rädd för att bli rånad mördat eller gud förbjude tappa plånboken. Är inte rädd för att jag inte kommer klara språket och är inte rädd för att bli pank. Så Tokyo! Bring it on!!!!!

fönster.

Kommentarer
Postat av: Sofia Vienna

Tokyo ska jag också besöka innan jag dör. Mina vänner flög precis till Kina och dom störtade inte, tror inte du gör det heller ;)



tänkt inte på studieskulderna, det kommer att vara SÅ värt det!hellre leva ut din dröm än drömma om den för alltid (:

2010-04-15 @ 10:07:55
URL: http://sofiavienna.se
Postat av: Petra

hej babe:)

ja e också flygrädd... hade ångest hela 12timmarsresan när ja åkte till bangkok... men de gick bra som tur e... dessutom värt de när man väl är hemma igen. hahah:P



Fan va kul du ska ha, ja tänkte komma o hälsa på o bo hos dej..:P Kram Petra

2010-04-15 @ 13:18:28
Postat av: Sofia Vienna

jikes. då är jag miljonär i jämförelse med dig. det är skönt att veta att det 'bara' är en vecka kvar tills vi får pengar. piss på studentlivet!

2010-04-16 @ 09:29:55
URL: http://sofiavienna.se
Postat av: klenis

åhh vilken fin bild!!!

2010-04-19 @ 22:15:56
Postat av: sebastian

Sofia: Nä pissa på studentekonomin :D

Petra: Klart du ska vi ska gå på gayklubbar i tokyo och dansa hela natten :D

klenis: tack :)

2010-04-20 @ 14:11:28
URL: http://roadtotherisingsun.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0