Tokyo eki.


Stack till Tokyos station igår för att köpa min secret santa present. Vi har dragit namn i klassen så man vet vem man ska köpa till. Jag fick den jag har bäst kontakt med! Så score! Ville ha tag i en nördpryl så drog till Tokyo eki där linnea och josefin tipsat om att det skulle finnas prylar.
Dock hittade jag aldrig ut ur själva byggnaden. Stället är gigantiskt och istället för att komma till utgången så hamnade jag i en galleria.

prylar

En hylla med narutogrejer!!! Dog litegrann. Dock inget med tsunade eller sakura så det var mycket boring. Samt mycket dyrt. Så det var nog lika bra att jag inte fann något med tsunade eller sakura :P

djur

Hittade en så söt affär!!! Massa Studio Ghibli grejjer. Sjuuukt dyra dock. Hittade min secret santa present plus en liten present till mig. När jag skaffat min mobil har jag en grej att hänga i den.
Jag älskar nördtokyo.
Jag älskar att staden är så stor att jag går vilse i en byggnad. Jag älskar tokyo!

Ps: Hittade hattifnattpasta! Första muminsakerna! Så score!


hattifnatt

Kommentarer
Postat av: Sofia Vienna

hahaha! fan vad cool med mumin pasta!!

2010-12-17 @ 12:24:36
URL: http://sofiavienna.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0