En dag fylld med aktivitet.


Idag har jag tagit tag i två av de punkter jag listade häromdagen. Efter att ha varit i skolan och sedan på gymmet så skrev jag ut CSN blanketten på skolan och fyllde i den. Det är en blankett om intyg om finansiering av studier utomlands och är väldigt viktig. Ringde blueberry dock var båda personerna som är ansvariga för Japan inte där utan kommer tillbaks på måndag (timing, timing) men fick ändå hjälp och jag hade fyllt i lappen på rätt sätt. Den postades och är nu på väg mot CSN:s kontor.

Efter detta spännande moment drog jag till polisen för att skaffa ett pass som jag inte haft på flera år. Efter att ha fått hjälp av den såklart hetaste polismannen togs ett foto till passet där jag ser ut som en riktig fåntratt utan någon hjärnkapacitet men som Mike påpekade "how often do you show people your passport?" smart grabb.

Så nu kommer passet om en vecka och jag hoppas hoppas att csnblanketten inte tar typ ett år utan också en vecka. Vore toppen.

hell yeah

Ska snart skriva ett fint inlägg om varför och hur jag kom på att jag ville åka till Tokyo men det får bli senare. Jag måste läsa kursböcker, skriva uppsatsdisposition samt städa inför visning imorgon. Den jävla bruden ville inte ha rummet!


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0