Day 26 - A song that you can play on an instrument.


Suck. Jag lever i den mest musikaliska släkten någonsin. Pappa spelar bas och gitarr. Min bror spelar spelar bas och lite piano. Mamma har sjungit i kör och min minsta bror är för liten än. Min faster är sångerska och har jobbat med marie fredriksson bland annat (sofia hon körade i lejonkungen). Hennes man spelar gitarr bland annat. Hennes son (min kusin) spelar gitarr och det gör även hans syster som också kan sjunga.
Min farbror spelar trummor han två av hans söner spelar också instrument.
Men lilla jag lärde mig aldrig det. Offer offer offer. Så när de ställer sig i en enda klunga för att spela sitter jag och tittar på.
Men kunde en låt som jag lärde mig i nian för att få mvg i musik.
Alannis Morissette - Thank you.





Faster som sjunger. Bror och far på bas. Kusin och fasters man på gitarr. Farbror på trummor. Jag läste en dikt efteråt :D


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0