Day 29 - A song from your childhood.


Roxette - You don't understand me
Jag älskade roxette som barn. Jag hade en vhs med deras videos som jag tittade på jämnt. Jag visste inte vad de sjöng om men jag sjöng med i alla fall. När två små barn var roxette på små stjärnorna spelade vi in det och jag tvingade min bror att uppträda. Vi hade teven på (jag hade ingen skiva med dem än) och jag var marie och han per. Jag mimade till "sleeping in my car" jag var 7-8 år ungefär.
Jag brukade ställa mig framför spegeln och göra Marie Fredrikssons moves. Jag ville ha en lika lång och senig hals som hon hade när hon sjöng. Tyckte hon var så vacker. Det var den här videon som jag gillade speciellt mycket.

http://www.youtube.com/watch?v=mfBJg8TfMYI Tyvärr kunde man inte bädda in den :(
Men den låten är det iaf.



HA! Hittade den fast i balladversion. Enjoy.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0