Problem på östfronten?


Nyheter. Min visumansökan tar för lång tid så det kommer inte hinna bli klart innan oktober. Men ingen panik blueberry fixar så jag får åka dit på ett vanligt turistvisum för att sedan fortsätta skaffa det visum jag behöver medan jag är i Japan. Så nu är det bara att göra tuberkolostestet och skicka in det. Sedan får jag csnblanketter från skolan i japan. Har även fått lite datum angående när jag börjar. Den 5 oktober är det orientation day för terminen och dagen efter startar hela skiten :D
Det börjar kännas mer verkligt nu hihi. Är lite fnittrig.
Sommarprojektet kommer bli att lära mig de två japanska alfabeten. (Ja för att ha ett räcker tydligen inte utan två är lagom).
Det enda sugiga är att jag kommer vara borta från mina bröder i ett år. Men det är smällar man får ta. Kommer tillbringa massa tid med dem i sommar.

kdkd

Kommentarer
Postat av: Sofia Vienna

och det finns ju skype (:



skönt att du kommer iväg även om det är lite krångligt :P

2010-05-12 @ 22:42:06
URL: http://sofiavienna.se
Postat av: Blixten

Men ååå, vad roligt att det går bra och att det verkar som att du kommer iväg! GRATTIS! Så himla, himla coolt!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0