Tuberkolos.


Uppdatering av tokyoplaneringen. Ringde blueberry och frågade varför skolan i japan ville ha röntgenresultat på mitt bröst. De vill se att jag inte är smittad med tuberkolos (vilket jag inte är). Det behöver inte vara röntgenbilder utan det räcker med att en läkare intygar (på engelska) att jag är helt fri från sjukdomen. Så måndag om en vecka ska jag göra testet. Sedan kommer man tillbaka tre dagar senare (torsdag) och får resultatet. Måste göra det så snabbt som möjligt och torsdag den här veckan är röd dag. Det sämsta är att tisdag nästa vecka är inlämning av min c uppsats. Svettigt, svettigt, svettigt.


bög?

(bilden är från nyår och jag vet inte riktigt vad jag gör :P)

Kommentarer
Postat av: Nikita

Haha, när jag läste bröst-röntgen tänkte jag direkt SARS. Men ack så fel jag hade!

2010-05-10 @ 17:53:50
URL: http://nikitaistheshit.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0