Födelsedag 3.


I Lördags var det dags för det sista i firandet. Vi möttes upp framför studio Alta vid åttasnåret. Jag har fortfarande ingen telefon så varje möte jag bestämmer är spännande för jag vet aldrig om folk är sena eller inte kan komma. Men blev inte besviken! Nio glada svenskar och spanjorer (en tysk) drog iväg in i Shinjuku.

Det första vi fann var en Izakaya där vi drack öl och käkade mat. Det var grymt kul att få chansen att tjöta med grabbarna från morgonklassen. Har velat hänga med dem länge men det är svårt när våra scheman är så olika. Iaf så var det grymt nice att få möjligheten nu! Vi höll oss kvar på izakayan tills de stängde. Efter det stack vi till kareoken. Jag hade som mål att sjunga lungarna av mig. Öppnade starkt med Chers "Just like Jessie James" samt Aerosmith "Walk this way"! Det var episkt.

jag

Kareoke är så sjukt kul! Är kanske inte speciellt bra men det skiter jag i!

daaddddadd

Dessa två bilder, ovan och nedan, är från Sam som också pluggar japanska, dock morgonklassen vilket är lite trist. Men han har iaf en grym blogg om sitt liv i Japan och hur det är att plugga japanska.
http://foundintokyo.wordpress.com/
Följ den!
jaaaaaaaaaaaaadd

Jag dansade loss!
Efter kareokens två timmar försvann på en kvart åkte hälften hem. Kvar var jag, Janina, Daniel och Anders. Vi var de som behövde invänta de första tågen vid femtiden på morgonen för att kunna åka hem.
Vi drog till en bar i Shinjuku och drack öl och bara pratade. Det var sjukt trevligt.
Så nu har jag firat klart min födelsedag och det har varit fantastiskt. Massa trevliga människor och jag har tha time of my life just nu. Nu inväntar jag final exam samt nästa csn samt min bästa vän Helena som kommer i december.
Tack alla som firat mig! <3

brarbabe


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0