Ny design.


Tack till Sofia för min fina nya bloggdesign. Den kvinnan är fantastisk. Hennes länk finns längre ner under länkar. Not much to say. Pluggar på. Massa nytt om grammatiken och nya kanjisymboler varannan dag. Snart min födelsedag. Snart kommer mitt registration card och då blir det till att skaffa en telefon och blinga till den.

Har suttit och lekt med photoshop. Har inte kunnat lägga ihop två bilder till en förut men efter mycket knåpande och en del tips på nätet så lyckades jag faktiskt. Bilden är skitful men har iaf lärt mig hur man gör. Nu gäller det bara att förbättra och lära sig alla skillnaderna. Mycket underhållande. Godnatt!
PS: Vi hade en död mus i proppskåpet!


progress

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0