Klippning i Tokyo.


ning

Tröttnade tillslut på att säga "Watashi wa kuma arimasen, ume-chan wa warui desu!!!!" Jag är ingen björn, Ume-chan är dålig!! Håret blev mycket tjockt och wolverine föddes sakta fram, spec när jag ej rakat mig. Så gick med Ume-chan som tolk och blev klippt!
3000 yen kostade det men jag bryr mig inte för det var värt vart enda öre...eller ja yen! Är kortklippt igen på sidorna och nacken iaf. Kunde inte prata så mycket med frisören dock. Typ "Ah yokata (osäker på stavning), kami wa mijikai desu." Åh tack och lov håret är kort!

Idag halloween! Jag ska va zombie!
PS: Om nån läser det här som kan japanska så säg gärna till om min grammatik är fel för är ganska säker på att den är det haha.
et

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0