Lördagfest!


partyyy

pppppppppåååååååååååå

Låg och knarkade Naruto shippuudenavsnitt (har nu ikapp serien) när Hana kommer och informerar att det blir party idag igen och nu kommer det fler från andra hus. Bara att kasta sig ur komafasen och duscha. Sprang med Sarah och köpte öl sedan var det fullt med folk. Party party med wii och massa nya människor att prata med. En till svensk sprang jag på och kunde även visa mina bristande spanska kunskaper inför en argentinare och en spanjor.
Hade skitkul och somnade vid fyra ungefär.

lllllllllllllllnnnnnnnnnnnnnnnnnnjjjjjjjjpp

Kommentarer
Postat av: Göran

Haha javisst, antar att jag var den andra svensken där 8), var sjukt kul på festen, var min 2a dag här då och hade redan hunnit med både picknick och fest med det härliga gänget från borderless =D

2010-10-04 @ 10:21:10
Postat av: Morwen

Ta med en het japan hem till mig!

2010-10-11 @ 10:11:37
URL: http://screamwithme.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0