Söndag.


tokyo
Äntligen av med min jetlag. Den höll i sig och jag kunde dessutom inte vänja mig vid dygnsrytmen. Somnade vid sju på morgonen och gick upp vid två på dagen. Men nu börjar det bli bra.
Var och handlade idag för första gången på ett stort japanskt supermarket. Själv. Damn! För det första. Ljud överallt. Folk som handlar men också musik överallt. Samma reklam om någon vara som sjöngs av en datoranimerad karaktär. Men sjukt underhållande. Men mycket svårt att hitta det man vill ha för allting står ju på japanska (duh!!). Tog mig en evighet att hitta ris! Ris!! Tyckte det borde vara en hel vägg, vilket det var givetvis bara väl undangömd. Så imorgon ska jag laga mat sedan första gången jag kom hit. Har levt på dels mat som andra bjudit på och nudlar man köper färdiga i affären.
Men jag njuter så mycket just nu! Jag ska till skolan imorgon och kolla läget. För på tisdag börjar det!!! Pepp!! PEPP!!!!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0