Csn och en vecka kvar.


Glömmer Sveriges bekymmer ett ögonblick. Lämnar ju Sverige om en vecka. Men säger bara att det hade varit gött att vakna med Mona som Sveriges första kvinnliga statsminister och med F! som vågmästare istället för ett rasistiskt parti. Nog om detta.
Idag kom Csn så har gjort min budgetplan för de kommande fyra månaderna. I'm poor säger jag bara. Fick chock först men lyckades lösa det. Hade räknat med ungefär 3000 kr i kurslitteraturkostnad eftersom jag är van vid Sveriges dyra kursböcker. Men tydligen räckte det med att räkna med 1000 kr och då var det tveksamt att det skulle hamna i den summan utan mindre.

Hade min avskedsfest med vännerna i lördags och nu städar jag upp röran. Nu börjar min sista vecka i Sverige. Idag ska jag städa och börja rensa min garderob. Min bror kommer få mycket kläder. Sedan ska jag på yoga ikväll för att rensa skallen. Sedan ska jag paniklära mig hiragana då jag segat med det alfabetet. Kan katakana vilket är mycket bra men det andra behöver jag också kunna. I'm out of here!!!

kärlove

Ivar och Jag på min fest.

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0