Flybiljett.


Tänkte tipsa om hur jag bokade min flygbiljett för mina läsare (typ sofia <3). Går man in på exempel SAS hemsida kostar en ENKEL flygbiljett till Tokyo ungefär 14 000 kr vilket är helt sjukt dyrt. Om ni vet när ni ska resa till Tokyo och hr pengar börja söka efter en billig biljett med en gång. Jag flyger på tisdag och när jag sökte efter min biljett i somras kostade den ungefär 5000 enkel. Men eftersom csn inte kom förrän på slutet fick jag vänta länga med att boka min biljett. Jag hade dock tur och hittade en tur och retur för ungefär 9000 kr vilket är helt sjukt billigt.
Så tipset är att söka "billiga flygresor" på google och leta. Tips är också att börja tidigt för annars stiger biljetterna i priset.
Jag kommer att åka från landvetter ungefär 12.30 och sedan landa i Paris vid tvåtiden. Sedan får jag vänta till klockan sju (buuu). Sedan åker jag nattflyget till Tokyo och landar där 14.45 (deras tideräkning så svenskar tänk er sex timmar bakåt). Alltså vid tretiden i japan, elva vid lunch i Sverige. Puh!

moooln

Kommentarer
Postat av: Sofia Vienna

naaah <3



klaga inte! du kommer att vara i paris ett par timmar! Iofs utanför stan, men det finns säkert en massa spännande saker att kolla på (:

2010-09-24 @ 12:23:00
URL: http://sofaivienna.ses


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0