Lägesrapport.


Inte skrivit på ett tag upptäckte jag. Just nu inväntar jag csn så att jag kan betala kursavgiften samt boka flygbiljett. Men boende är på g och allt annat är fixat.

tttttt

Just nu går jag mest runt och väntar på att det ska ske. Ska rensa min garderob på kläder jag inte vill ha med mig och slänga allt som det inte är någon idé att ge bort. Fundera ut vilka böcker/skivor jag vill ha med mig och mest bara ladda. Det börjar bli verkligt nu. Vaknade upp igår med tanken "Fan den här månaden ska jag resa!" Det är helt sjukt och jag kan inte fatta det. Jag bestämde mig för över ett år sedan för att åka. Nu står jag här och ska snart åka. Springer mest runt nu och umgås med människor som jag inte träffar snart. Pratade med mamma och pappa igår och fick ett panik-måste-hem-nu!!! Ska ha sleep-over med blixten imorgon och lördag kräftskiva med frugan och co. Ska till Karlstad nästa vecka i ungefär fem dagar och umgås med min favorit helenis!
Sedan blir det fester och grejjer och sedan åker jag!!!!!


Kommentarer
Postat av: lenin

jag vet inte hur jag ska klara mig utan dig ett helt år...

2010-09-02 @ 13:38:03
Postat av: sebastian

Detsamma! tårögd Var är du jag vill krama dig?

2010-09-02 @ 14:07:24
URL: http://roadtotherisingsun.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0