Bleach.


Är nu inne på avsnitt 138 på bleach. Äntligen var fillersäsongerna med bountsvampyrerna över. Tycker det märks så fort när det är fillers. Alla karaktärer blir irriterande och gnälliga (utom Ichigo och Rukia). Speciellt Orihime.
Bleach och Naruto är väldigt lika (inte så underligt då de är två av de mest populära animeserierna just nu).
Huvudkaraktären har något mörkt inom sig som han måste bekämpa. Antagonisten brukade vara på den goda sidan. De bygger på samma typ av dramatisk stegring under striderna som är vanlig i animen. Att karaktärerna hamnar i underläge men så vips så visar det sig att det finns massa dold styrka eller en hemlig supermegateknik som kirrar biffen.
Jag klagar inte. Jag älskar de där underdog situationerna. Det som Bleach kanske har mer av är roligare kemi mellan karaktärerna. Har dock inte blivit förälskad i någon av karaktärerna än som jag är i Tsunade och Sakura i Naruto.
Gillar den här bruden dock.

Hon har rosa hår och rider på Kenpachi Zarakis rygg hela tiden. Ingen fattar vad det innebär men det är sjukt rolig kontrast. Vill dock se henne fightas! Och mer girlpower för bövelen! Vill jag även ha i Naruto. Ge Tsunade en fight kom igen!


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0