Sjuk.


Åkte på någon form av influensa i måndags. Det var bara att dra sig hem från skolan och sedan vänta på att sjukdomen skulle dra sin kos. Idag är det lördag och jag har fortfarande rester av den kvar. Febern är iaf äntligen borta.
Så vad har hänt för mig den här veckan. Inget. Jag har sett på bleach, glee och buffy! Det är det enda jag gjort.
Nu är det dags att börja bli nervös och plugga inför provet på onsdag. Blev lättad över att jag har bara 35 nya kanjis att lära mig istället för 50 som jag trodde.
Iaf så är det med det.

sjkad

Kommentarer
Postat av: Sofia Vienna

usch, inte kul att vara sjuk! Men kul att du är på bättringsvägen i alla fall!! Och lycka till på provet på onsdag, är övertygad om att du kommer klara dig kanon!



och du, din mamma skvallrade om att du ska komma hem i mars. Jag bokar in en fika med dig.

2011-02-12 @ 12:26:12
URL: http://sofiavienna.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0