Sverige, Sweden, スウェーデン.


Som en liten btw så ska jag hem till Sverige den 25/3. Fatta att jag blev förvirrad när biljetten sade att jag skulle åka 12.30 från Tokyo och komma fram vid 18.00 i Sverige. Insåg sedan att jag åker faktiskt tillbaka åtta timmar. Helt sjukt coolt. Åker tillbaka åtta timmar i tiden. Kommer åka hem till japan igen den 3/4. Dock suger det att jag måste vänta mer än tolv timmar i Köpenhamn för att byta flyg. Men men får överleva. Så det blir en fullspäckad vecka. Källby i några dagar och Göteborg några dagar. Håller redan på att planera in alla besök och alla man ska träffa. Skynda att boka in en tid hos Sebastian innan det är försent.

スウェーデンへ帰ります!家族会いますとスウェーデンのご飯食べたい!

sんっl

Kommentarer
Postat av: Sofia Vienna

jag vill boka tid i alla fall (:

2011-02-24 @ 07:26:12
URL: http://sofiavienna.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0