Framtiden.


gates

Snart har jag varit här i fyra månader. Som vanligt så känns det som jag har varit här längre men också som om det var igår jag kom hit. Året går så sjukt fort så snart är jag tillbaka i Sverige. Funderar mycket över vad jag ska göra efter det här året. För två år sedan när jag bestämde mig för att sikta på Tokyo så hade jag liksom en framtidsplan klar. Vad som kom efter Tokyo det tänkte jag inte på för det var ju Tokyo som var framtiden. Och nu är jag här. I framtiden. Och jag har ingen aning vad som ska ske efter det här. Det skrämmer mig faktiskt ganska ofta. Så ja jag funderar vad som ska ske härefter. Helt uppenbart är det inte för mig. Den här vistelsen har öppnat upp insikter och tankar som jag inte haft förut. Drömmar jag inte visste jag hade. Så ja vad ska ske sen. Enda planen är make och barn men det är typ ett tag dit haha. Har också åtta månader kvar här att njuta av. Sakurablomningen, sommarens fyrverkerishower, att dansa genom sommarnätterna och massa nya äventyr som väntar.

gate


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0