I'm alive.


Varit jävligt seg. Har sjukt mycket plugg, skriver på min c uppsats nu och det tar mycket av min tid.
Men nu är allt ivägskickat till Japan. Jag har betalt min visumansökan (eller ja mamma har tills jag kan betala tillbaka :P) och har översatt mitt gymnasiebetyg till engelska. Kort och gott jag går nu och väntar på att det ska hända något.

Det är skönt att min familj och mina släktingar och vänner stöttar mitt beslut att göra detta. För jag tvivlar såklart ibland för eftersom jag tar CSN kommer jag bli skyldig arsligt mycket pengar. Men jag hoppas hoppas att när jag är äldre och jobbar och betalar av min enorma studieskuld att det kommer att ha varit värt det. Vilket jag tror!

hemma.

Kommentarer
Postat av: Sofia Vienna

åååh! vad roligt, då hoppas jag på att det händer något snart!! :D



snyggjävel!

2010-04-12 @ 21:20:33
URL: http://sofiavienna.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0