Final exam=skryt?


Det här inlägget är inte ett skrytinlägg. Jag vill bara skriva om mina resultat på provet. Jag kämpade som ett svin, pluggade innan skolan, efter skolan och efter att jag gjort provet kändes det så dåligt. Jag kände mig osäker på flera ställen och trodde jag inte skulle klara mig.
Så när jag pratade med min lärare var jag mycket nervös. Så jag blev så överlycklig över att jag klarade mig.

exam

Det provet som avgjorde var det jag fick 83 på vilket är 13 över gränsen. Så jag är mycket mycket glad!!
Den som tog detta som skryt hoppas jag förlåter mig :P.

Kommentarer
Postat av: Sofia Vienna

Du får skryta!! Skitbra jobbat!!

2010-12-18 @ 11:43:07
URL: http://sofiavienna.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0