Dancing threw my days.


Klockan är snart ett och jag borde sova men brothers and sisters håller mig vaken. Älskar den serien! Imorgon börjar vi med katakana i skolan vilket ska bli kul. Skönt att jag för en gångs skull kommer ligga lite före de flesta. Nästan alla i min klass har pluggat japanska i ett halvår innan de kom hit. Så tycker det är lite orättvist :P fast samtidigt skönt att veta att jag inte är så kass på språk eftersom jag lyckas ligga på samma nivå som dem.

Jag älskar det. Jag är så glad över att jag kom hit. Att jag vågade bryta min vardag och flytta från mitt liv i Sverige. Alla dagar jag spenderade med ångest inför resan känns så långt borta nu. "Ska jag verkligen? Jag kommer få sådan stor studieskuld och det kommer ta år att betala av den!!" Efter tre veckor känner jag att redan att all den tid jag spenderade med ångest var värd dessa tre veckor. Men det slutar ju inte här. Jag har ett helt år framför mig som kommer fyllas med minnen för livet och det gör att jag känner mig lyckligare än vad jag någonsin har gjort tidigare i mitt liv.

rallf

Kommentarer
Postat av: lenistjoflenis

älskade finaste du! du anar inte hur glad det gör mig att du är så lycklig i japan! fy faan vad du är grym som gjorde det här! jag älskar dig!!!

2010-10-19 @ 19:47:41
Postat av: Maria Myrberg

Gud va kul att följa din blogg! Vad skönt att du trivs, grymt gjort verkligen! Kommer absolut fortsätta läsa!

Ha det gott! Kram

2010-10-19 @ 20:31:52
Postat av: emelie a (från svenskan)

Hej! Ville bara säga att det är superkul att läsa din blogg om ditt nya liv i Japan:) Låter som du har det toppen!

2010-10-23 @ 12:52:09


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0