Hem till Korea.


hejdå

Var på en hejdåfest i lördags för en snubbe från borderless som åkte hem till Korea efter en tid i Tokyo. Det satte igång många tankar om det här året. Jag är här och möter många bra, fina och nya människor. En del som det inte är säkert att jag träffar igen.

Killen som hade festen är ingen jag hängt mycket med men som jag ändå träffat några gånger och det är en fin kille. Hittills har jag träffat folk från spanien, brasilien och tyskland och frankrike och korea som jag verkligen gillar. Men det kommer inte bli enkelt att kunna träffa alla efter året är över.

Vet inte riktigt vad jag vill säga. Skulle verkligen inte byta det här året mot något annat i världen. Förutom några saker som fred på jorden kanske. Jag har så fantastiskt roligt och jag växer så sjukt mycket som människa. Men. Det är sorgligt att jag rör vid så många liv och möter så många underbara människor som jag inte kommer se igen. Som den här killen till exempel.

sebbe

För övrigt han som tog den här bilden. Gillar den väldigt mycket!


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0