Tron: Legacy.




Asså. Det. Här. Verkar. Så. Grymt! Såg trailern när jag skulle se på Harry Potter. Det var ett direkt klipp ur filmen. Och jag säger bara Wow! Det var i 3D, Daft Punk har gjort soundtracket och det dunkade i biostolarna. Jag ville ju hellre fortsätta se Tron än Harry kan jag ju säga.
Så när den kommer blir det mer bio time för mig. För övrigt fick jag studentrabbat. 1500 yen för min biobiljett. Mindre än 150 kr så det är ju fortfarande sjukt dyrt men det får gå.
Är inte så ofta man kan gå på bio i Tokyo liksom, de har väldigt häftiga biografer.

Kommentarer
Postat av: Morwen

Lugnt att jag ska se den!

Har du sett den första?



Älskar dig med! Saknar dig massa, och ja, vi har så jävla roligt ihop! :D

Massa kärlek!!

2010-12-04 @ 13:10:38
URL: http://screamwithme.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0