7 saker.


jagbahare
Blev utmanad av final (http://final.blogg.se/) och ska skriva 7 saker om mig själv.

1. Jag är väldigt seg med att göra saker som jag känner mig tvingad att göra. Just nu skriver jag det här istället för att skriva klart min hemtenta som ska in klockan 23.59 ikväll. Jag läser jättedåligt med kurslitteratur för att jag inte orkar bry mig när jag måste läsa det. Så har klarat mig igenom utbildningen på ett litet bananskal känns det som ibland.
2. Är grym på att baka. Oftast brownies och cup cakes.
3. Avskyr när folk gör narr av mig och retas med att jag inte räknas som man för att jag är homosexuell. För det första är den stora frågan vad är det som gör någon till man och någon till kvinna? Ett könsorgan eller vissa beteenden. Folk menar att eftersom jag älskar att baka och gör det bra, samt sminkar mig och är väldigt snäll innebär att jag har fler kvinnliga drag än manliga. Såå det gillar jag inte.
4. Det är inte många saker jag är rädd för men det finns en sak och det ger mig ångest ibland. Jag är rädd för döden, även om det går upp och ner med den rädslan. Vissa dagar är jag inte rädd alls medan andra är jag det. Har alltid varit det ända sedan jag var liten och det är något jag jobbar med.
5. Är en sagan om ringennörd av kaliber. Läst böckerna minst fem gånger och Sillmarillion lika många.
6. Dagdrömmer ofta och blickar ofta framåt. Försöker leva i nuet och gör det mer och mer. Gillar också att sitta och tänka på gamla minnen från barndomen mest för att veta att jag fortfarande kommer ihåg saker. Tror att det gäller att hitta en balans. Att blicka bakåt för att minnas sitt ursprung, leva i nuet för att inte snubbla och blicka framåt för att kunna ta till vara på livets erbjudanden.
7. Saknar att spela teater och skriva manus så jag dör.

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Skriv manus och spela teater, då! Gör det själv. Gråt, skratta, skrik, våga. Det är det bästa jag vet.

2010-03-17 @ 20:28:41
URL: http://final.blogg.se/
Postat av: Din rödhåriga beundrare

du är fantastisk!

2010-03-30 @ 20:24:22
Postat av: Sofia Vienna

svar: MEN ELLER HUR! Jag bara väntade på att Depp skulle ta tag i henne och trycka upp henne mot väggen :D

2010-04-10 @ 16:47:55
URL: http://sofiavienna.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0