Fara på taket.


Fick telefonsamtal från blueberry precis och de meddelade att skolan jag sökt till är full. Hjärtat stannade och jag trodde jag skulle börja gråta. Men som tur är så är blueberry fantastiska. Tjejen i telefonen gav mig alternativ på hur jag kan göra och jag kan antingen ansöka om juli (fick panik) eller söka till nagano. Ingen av dessa alternativ var möjliga för jag behöver jobba i sommar för att ha lite extrapengar och nagano? Ledsen nagano men min dröm har alltid varit att åka till Tokyo. Så det blir en annan skola i Tokyo som heter KAI och det är fortfarande hösten som gäller och ett år.
Det bästa är att jag inte behöver ändra de planer jag har som jag nämnt i tidigare inlägg.
jak

Men oj vad skraj jag blev. Har drömt om det här så länge och planerat så länge att det inte känns som en möjlighet att inte åka. Jag ska åka frågan är bara när. Misslyckas det med den här skolan försöker jag med nästa och misslyckas det försöker jag i januari. Jag ska dit och jag ska göra det snart!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0