Sekiray


Dags att komma igång kanske. Försöker jobba med bloggen utseendemässigt när jag hinner vilket blir sällan.

Jag startade den här bloggen därför att jag ville skriva om hur jag försöker ta mig till Tokyo i oktober och plugga där i ett år. Den här bloggen ska handla om det.

Ringde till Blueberry idag (företaget jag ska åka med) och de har inte fått min anmälningsavgift på 1000 kr så efter ett visst mått av panik från min sida lyckades jag hitta kontohändelsen och kunde mejla den. Så nu ligger det hos dem att kirra till det här problemet. I övrigt har jag ännu inte kommit så långt på vägen till Tokyo.Killen som ska till Tokyo.

Kommentarer
Postat av: Sofia Vienna

jag älskar denna bilden. den är verkligen jätte fin!

2010-04-10 @ 21:57:59
URL: http://sofiavienna.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0