Brev till Japans kejsare.


Kära kejsare!

Har nu bott i Ert land i snart tre veckor. Vill börja med att tacka för damen som hjälpte mig att hitta rätt ingång till mitt tåg den första dagen jag var här. Mycket omtänksamt av Er att räkna med att jag skulle irra bort mig.
Men efter tre veckor tänkte jag att några tankeställare till Er skulle vara på sin plats.
Mitt första klagomål eller egentligen undran:
Var är alla deodoranter? På snabbköpen och varuhusen finns det inga deodoranter att tala om. Svettas inte Ers höghet? När jag väl finner dem (på drugstoreställena) är det kanske två märken som finns. Köpte ett den första veckan här. För det första är den gjord för en mus armhåla för jag får dra den kors och tvärs för att täcka hela min armhåla (som om jag inte redan känner mig som en jätte). Sedan luktar man svett en kvart senare. Mycket missnöjd. Har nu köpt den enda axesprayen som inte luktar som ett knytnävsslag i ansiktet eller wonderbaum.
Klagomål nummer 2:
Varför är allt toalettpapper så tunt att jag kan se igenom det? Är det för att det ska vara mjukt? Måste ställa mig mycket tveksam till detta. Får veva upp ganska mycket papper för annars skulle jag lika gärna kunna torka mig direkt med fingrarna.

Det var nog mina två klagomål Ers höghet. I övrigt har min första tid verkligen varit bra så det tackar jag för.

/Sebastian M

Ps: Kom på en sak till. Snälla be era undersåtar att sluta cykla överallt förutom på cykelbanan. Tycker det är lite farligt.

degrwerbrwg

Kommentarer
Postat av: Sofia Vienna

"Har nu köpt den enda axesprayen som inte luktar som ett knytnävsslag i ansiktet eller wonderbaum"



haha, fy fan vad roligt inlägg!! älskart!

2010-10-18 @ 19:07:56
URL: http://sofiavienna.se
Postat av: Sofia Vienna

alltså du, ska vi ta och snygga till din design lite? Om du vill, vågar och kan.

2010-10-19 @ 11:16:17
URL: http://sofaivienna.ses
Postat av: lenin

hahahahaha!!!

2010-10-19 @ 19:49:23


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0