Flygresan.


Jag landade efter typ en och en halv timme i Paris. Fick åka buss från där mitt flyg landade till väntesalen. Hade fem timmars väntetid att se fram emot. Köpte en baguette av en fransk kvinna på ett fik som vägrade kunna engelska och jag kan typ inget på franska. Jäkla fransmänn (dock är språket vackert!)
Satt och såg på film på datorn och spelade ds.

hade tråk



Såhär tråkigt var det. Sedan gick jag på planet för att flyga till Tokyo!!! Japanska flygvärdinnor mycket artiga "Oh please sir yes yes sir!" Fick en liten söt våt handduk att torka sig med. Flyget var ganska händelselöst. De hade en kul tv i sätet så jag kunde börje se på prince of persia men slutade för den hade en kvinnosyn som var förfärlig. Såg hela Iron man 2 trots att den var boring. Sedan försökte jag sova vid ett halv två tiden men det var svårt då solen gick upp utanför. Samt att det var trångt som tusan. Tillslut söv jag kanske två timmar innan jag vaknade igen. Vi flög över ryssland och det tog verkligen lång tid. Klockan sex (svensk tid) åt vi frukost och sedan vid sju landade vi. I Japan var klockan 14.10.
japanskt hav

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0