Första dagen i Tokyo!


Mycket vanlig måste jag säga. Gick upp klockan sju (har inte vant mig vid dygnsrytmen än) och åt nudlar till frukost. Spenderade förmiddagen med att städa mitt rum och mest vila. Kollade även på några narutoavsnitt. Sedan vid halv ett slocknade jag och sov som en sten. Vaknade av att Yuka ringde vid tvåtiden för att kolla om vi kunde ses så jag kunde ge henne hyran, pengar för lakanen med mera. Sov ytterliggare en halvtimme. Gick till 7eleven och tog ut pengar med trötta steg. Satt och pratade med Sarah när Yuka kom. Allting frid och fröjd.
Pluggade katakana och hiragana innan jag och Sarah, Yuichiro, Hana gick på avskedsfest i ett annat hus för en svensk som skulle resa hem. Han bjöd på svensk mat vilket var mycket gott!!!! Köttbullar och kroppkaka.

flickor joefojfe m mkkkk

På det största kortet är de två enda svenskar jag mött så länge. Konstigt att prata svenska! Han till höger åker hem till Sundsvall imorgon.
Efter festen gick vi hem och spelade Mario Kart på wii!!
vardagsrummet jajajajaja

Kan för övrigt tillägga att jag har guldnagellack. Ingen har kommenterat förutom när jag träffar två svenskar och den ene säger "Men varför mannen?" och den andra säger att det är bra att folk är annorlunda. Just saying!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0