Kvällen innan.


Sitter egentligen i mitt kollektiv i Tokyo. Men skriver lite vad som hänt.

Måndagkväll: Säger hejdå till Frida och Lena. Gråter en skvätt och är apatisk. Förstår inte riktigt. Delade ut kläder till Blixten, Lena och Frida vilket gjorde både dem och mig glada. Somnar vid ett för att jag är för trött.

Tisdagmorgon: Packar klart och ska städa när familjen kommer. Blir superstressad och slänger ner saker och håller på att glömma datorladdare. Säger hejdå till lägenheten och åker till landvetter. Där käkar vi lite mat och skriver ut biljetten. Blir supernöjd med att få fönsterplats på båda planen. Åkte som sagt först till Paris sedan till Tokyo.
Sedan checkade jag in och tog ett mycket känslosamt adjö av familjen. Mamma grät så hon skakade! :P
Sedan flög jag till Paris.


flyygger

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0