Två veckor.


Igår var det två veckor kvar tills jag ska åka. Flybiljetten är bokad och jag har även betalat en deposition till det rum jag ska hyra i ett guest house.
Bluberry ringde igår och sade att jag måste skicka en blankett som jag missat. Eller inte missat. Jag faxade den och skolan i Tokyo vill ha ett orginal som inte har blivit kopierat. Så sitter nu i gbg och letar efter det pappret.
För övrigt har jag inte mycket kvar att göra nu. Jag ska ringa flygbolaget jag åker med och ställa några frågor jag har. Till exempel hur mycket man behöver betala om man vill ha med bagage utöver de 20 kg som biljetten tillåter. Förstår inte hur jag skulle kunna hålla mig till bara 20 kg packning.
Sedan är det bara att rensa och packa och planera.
Mamma och pappa tar ledigt och ska skjutsa mig till flygplatsen och vinka av mig. Det känns mycket bra!! <3
Den 28 reser jag....det känns alldeles fantastiskt och jag vill nästan bara gråta eller skrika. "HEEEEELL YEAAAAAAAH!!!!!!!"
hellyeah!!!

Kommentarer
Postat av: Sofia Vienna

det kommer bli så jävla AWESOME!!

2010-09-15 @ 09:03:32
URL: http://sofaivienna.ses
Postat av: Anonym

sorg och lycka i blandad kompott är det jag känner...

2010-09-15 @ 14:57:14


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0