Plugghäst.


njnkm

Det blir bara varmare och varmare. Ser fram emot våren men efter det kan vi sluta tycker jag. Ser inte fram emot den enorma hettan som är i Tokyo under sommaren. Kommer avlida.

I övrigt så pluggar jag och kör på. Jag klarade mitt kanjiprov men misslyckades med grammatiken. Inte så förvånande med tanke på att jag var sjuk i influensa en vecka innan provet och missade dels det sista kapitlet och kunde inte repetera. Så gör omprov på fredag. Så det är bara att göra om och göra rätt. Går upp varje dag vid nio och åker in till skolan vid tio. Så mellan elva (tar ungefär en timme till skolan från där jag bor) och ett pluggar jag. Sedan har jag lektion mellan ett och fem. Sedan pluggar jag lite till. Plugghäst!

Längtar efter sakurablomningen som tusan! Ska bli helt fantastiskt!


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0