Buffy.


adb

 

Har för övrigt börjat se på Buffy - the vampire slayer. Blixten tjatade på mig mycket länge och det var det värt. Jag är helt besatt. Klämmer avsnitt när jag kan. Älskar att hon slåss i klackskor, älskar att hon räddar karlar. Älskar att hon är starkare än andra karlar. Har helt tappat bleach för jag har det här att roa mig med. Enda tråkiga är att avsnitten är så långa så man hinner inte klämma så många.
Buffy har nu lagts till min lista över coola tjejhjältar som jag avgudar. En lista som är allt för kort. Catwoman, Tsunade, Sakura, Buffy, tjejerna i Death Proof bland annat.

Kommentarer
Postat av: Sofia Vienna

Menar du att du inte sett det förut? Jag som var helt besatt av det i gymnasiet.

2011-01-24 @ 19:18:13
URL: http://sofiavienna.se
Postat av: Morwen

För helvete! XENA, SEBBE, XENA!!!!! :D



Knarkade Buffy när jag gick på mellan- och högstadiet. ;)

2011-01-30 @ 23:03:05
URL: http://screamwithme.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0