Level 2.


Kände för att skriva på svenska. Idag startade jag level 2 i skolan. Helt sjukt. Känner mig inte alls speciellt mycket bättre än vad jag gjorde när jag startade level 1. Vilket egentligen är skitsnack med tanke på att jag har lärt mig så sjukt mycket. Klarar av att föra ett samtal dock med hjälpord på engelska eller teckenspråk. Så har en bit kvar att gå. Är sjukt taggad inför level 2. Vill lära mig mer och mer!
Har några nya klasskamrater och några från min gamla klass.
Jag har inte skrivit på sjukt länge och har gjort sjukt mycket så nu blir det till att uppdatera om det som hänt sen sist. Blandar som vanligt mellan svenska och engelska. Gör det nu hela tiden i vardagen så det är inte så knepigt!

garden I mean

Kommentarer
Postat av: Göran J

Kai verkar vara mer på att säga till klasserna typ "Nu är ni officielt level 2!" :P?



Vi hade också ett riktigt stort läskigt test innan julen, fick reda på resultatet nu när vi började...klara mig! Men dom sa inte ett ord om nån level, har inte gjort nån gång in fact ^^

2011-01-12 @ 15:32:02


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0