Pspnörd.


Köpte ju en psp i mellandagarna och har nu fyra spel och tänkte nörda loss mig lite genom att skriva om dem.

Final Fantasy Dissidia: Mycket roligt spel för mig som älskar final fantasy. Tycker inte jag kan kalla mig en äkta final fantasynörd eftersom jag ej spelat alla spelen utan bara sjuan, nian och tian. Har testat åttan men det räknas inte. Iaf så går Dissidia ut på att du spelar alla tio protagonister från de första tio final fantasyspelen och dina fiender är såklart de tio motsvarande antagonisterna. Mycket roligt battle system och snygg grafik. GILLAR!

Final Fantasy VII Crisis Core: Inte vågat prova än. Sparar på karamellen. Är Final Fantasy VII nörd så det ska bli spännande och se vad detta är för något och vad storyn är. Vet bara att det handlar om Zack och Cloud.

Kingdom Hearts Birth by Sleep: Fick i julklapp hemifrån. Är på engelska. Inte fastnat för än men har fastnat för Dissidia så det kommer la. Alla mina andra spel är på japanska.

Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Heroes 3: Jag är Narutonörd av kaliber så detta älskar jag. Mycket speciellt upplägg av story mode. Är nästan bara Tsunade. Älskar att vara naruto men så förlorar jag men istället för att bli arg tar jag bara in Tsunade och kickar röv! FEMALE POWER!!

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0