Those nights.


store

I lördags var det fyra månader sedan jag kom hit! Helt sjukt vad tiden går fort. Om två månader har jag varit i Tokyo halva tiden. Är ju nästan så man blir lite stressad. Hade en toppenfredag med först izakayafest med skolan och sedan hängde jag och Christoffer i en bar i Shibuya fram till gryningen. Var en mycket rolig natt! Träffar så många människor i Tokyo. Har den senaste veckan känt det som om jag snart ska hem. Det är ju för att nu börjar folk droppa av. I mars försvinner Sarah från kollektivet och jag vet inte hur jag ska överleva utan hennes brutala ärlighet.

Det har snöat i helgen men jag har varit inne i Buffymode så har inget sett. Vi har gäster i huset. Vi är nu ungefär tio stycken. Vi bor åtta i vanliga fall men Yuichiro har sin tjej på besök från Korea och Hana sin syster från Korea. Och Sarah har sin vän från Frankrike här. Jösses vi är elva inser jag nu.

Ska nu sova. Imorgon en ny vecka med skola, plugg, izakaya och sumo!!

 

 


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0