Källby.


Sitter hemma i Källby nu. Kom fram tryggt och säkert till Landvetter igår. Kunde inte logga in på internet efter Kuala Lumpur så har inte kunnat skriva något förrän nu. Har dessutom inte orkat. Är väldigt trött. Mötet med mamma och pappa och mina bröder har varit mycket fina. Mamma som släppte ut den största sucken i mänsklighetens historia och som snyftande kramade mig medan hela Landvetter tittade på. Pappa som leende gav mig en jättekram. Efter landningen växlade jag lite yen jag hade över och vi begav oss med bil hemåt. Somnade ganska snart och vips så var vi hemma i lilla Källby. Det kändes bra och tryggt. Min yngsta bror skanderade "SEBBE" och kramade mig länge när jag kom innanför dörren. Gick och lade mig tidigt.
Vaknade vid sextiden. Många frågar mig hur jag mår och det är svårt att svara på. Jag är trött och men inte seg. Idag åkte jag till Lidköping och köpte rakhyvel och klippte mig och liknande saker. Jag njuter mest av att kunna vila mig. Dock oroar jag mig och tänker på Japan varje dag. Mina kompisar som är kvar!

Resan var okej förutom att mitt bagage försvann på vägen (blir skickat till mig). Skriver snart igen.


vilgot

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0