Källby igen.


vänern

Har nog inte skrivit på en vecka. Har inte haft orken riktigt. Men har haft många bra dagar. Var i Källby först några dagar där jag bara tog det lungt. Spelade tvspel och umgicks med min familj. Var ute i naturen och promenerade. Var även uppe på kinnekulle en sväng. De har byggt om mycket i Källby vilket gjorde att Källby inte kändes likadant längre, det kändes större av någon anledning. Dagarna där var fyllda av tystnad och eftertanke. Handskades med alla tankar efter japan.

nkdkmgrb joegleml lmdglmedbmrhm

Fick se snöfall vilket gjorde mig glad men alla andra gillade det inte lika mycket. I måndags åkte jag till gbg för min väska kom äntligen till rätta men jag var tvungen att hämta den själv. Bodde hos mina kusiner (tack) två nätter. Inväntade att frugan skulle bli klar med en skoluppgift och här sitter jag nu. Vi har varit kompisar ett tag nu och många tycker att vi är som ett gift par, aka hon är min fru. Ska bo här tills på lördag och sedan blir det hem till gbg för att träffa släkten för första gången sen jag kom hem. Eller, ja har träffat farmor två gånger och min fasters familj, men nu blir det oss allihop på en gång.


Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0